Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  وال هنگ وال هنگ

بلوک سبک هبلکس سیپورکس

مقايسه وال هنگ گبريت با ساير وال هنگ ها

مقايسه وال هنگ گبريت با ساير وال هنگ ها

وال هنگ يا فلاش تانك كه با نام توالت فرهنگي ديواري هم شناخته مي شود، امروزه بسيار مورد استفاده قرار گرفته است و در سرويس بهداشتي علاوه بر زيبايي در مصرف آب نيز صرفه جويي مي كند.  با انتخاب مقايسه وال هنگ گبريت با ساير وال هنگ ها مي توانيد مقايسه دو وال هنگ را مشاهده نماييد. 
فلاش تانك در 2 مدل توكار و روكار ساخته شده كه مدلي كه شركت سازه سبك آرسام ارائه مي دهد، مدل توكار است. به دليل اين كه مخزن اين محصول داخل ديوار قرار مي گيرد، فضاي كمي را اشغال مي كند و در فضاي سرويس بهداشتي و حمام هم صرفه جويي مي شود. وال هنگ گبريت داراي 2 دكمه براي تنظيم حجم تخليه آب است. دكمه اول حداكثر مقدار 2 ليتر آب را تخليه مي كند و دكمه دوم حداكثر تا 8 ليتر آب را تخليه مي كند. اين حجم آب مقدار واقعي است و  مانند برخي محصولات مقدار اسمي نيست.

بيشتر بدانيد: نصب وال هنگ
چنانچه قصد خريد اين محصول را داريد، با انتخاب فلاش تانك توكار Geberit مي توانيد آن را به سبد خريد خود اضافه كنيد.
با انتخاب فلاش تانك توكار مي توانيد اطلاعات دقيق تري در مورد انواع وال هنگ ها كسب كنيد.

براي اطلاع از جديدترين اخبار ما را در كانال تلگرام (siporex.ir) و اينستاگرام (siporex.ir) دنبال كنيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/1/25 ساعت: ۱۱ توسط:heblex-siporex :

توالت فرنگي ديواري

توالت فرنگي ديواري و دليل استفاده از آن

اكثر خانه هاي ايراني داراي توالت هاي سنتي هستند كه افراد اگر تمايل داشته باشند مي توانند به جاي آن از توالت فرنگي استفاده كنند. اما در خانه هاي جديد و مدرن امروزي به دليل اين كه از فضاي خانه استفاده مفيد و بهينه ببرند، با ساخت و استفاده از توالت فرنگي جديد در اين فضا صرفه جويي مي كنند. امروزه انواع توالت فرنگي از نظر جنس، نوع تخيله و شكل ظاهري طراحي و توليد شده اند كه نمونه اي كه در ادامه آن را شرح مي دهيم، توالت فرنگي ديواري است.
البته در بعضي از خونه ها كه فضاي كافي دارند از هر دو نوع استفاده مي كنند ولي در اكثر خانه ها به دليل اين كه فضاي كافي براي هر دو نوع وجود ندارد، و براي بيماران و افراد مسن و افرادي كه به فكر سلامتي خود هستند و مي خواهند از كمر درد و زانو درد جلوگيري كنند، از توالت فرنگي استفاده مي كنند. زيرا استفاده از توالت هاي معمولي براي اين افراد مشكل ساز خواهد بود.
قيمت توالت فرنگي ديواري بهترين و جديدترين توالت فرنگي است كه با ارتفاع مشخصي از زمين به ديوار متصل و نصب مي شوند و مخزن آن در ديوار قرار مي گيرد.
توالت فرنگي توكار به دليل اين كه جاي كمي مي گيرد، براي سرويس هاي بهداشتي كوچك بهترين گزينه است. از مزيت هاي ‏اين توالت فرنگي توكار اين است كه به ديوار نصب مي شود و در موقع نياز به توالت ايراني به راحتي مي توان آن را باز كرد. در صورت استفاده مجدد از اين توالت فرنگي مي توان آن را دوباره به روي ديوار متصل نمود.

توالت فرنگي ديواري بدون پايه زميني ساخت كشور آلمان است و داراي بهترين كيفيت است. مجراي خروجي افقي اين محصول به قطر 102 ميلي متر و وزن آن 15/1 كيلوگرم مي باشد. اين توالت فرنگي داراي استاندارد EN 997 و درب و نشمين آن به رنگ سفيد است.

 

 
توالت فرنگي ديواري توكار

نصب توالت فرنگي ديواري سراميكي بسيار پرطرفدار است و از لحاظ زيبايي و كيفيت مورد توجه بسياري از افراد قرار گرفته است. در اين مدل، مخزن سرويس همانطور كه از نامش مشخص است به صورت توكار داخل ديوار نصب مي شود و توسط دكمه هايي كه داخل ساختار آن است و مربوط به آب سرد و گرم مي شود، مي توان از سيفون آن استفاده كرد.

خريد توالت فرنگي ديواري و مزاياي آن

اين توالت فرنگي فضاي كمي را اشغال مي كند و مي توان به طور بهينه از فضا استفاده كرد.
از لحاظ نظافت و بهداشت، مي توان به راحتي آن را تميز كرد و در مقابل توالت هاي معمولي نظافت راحت تري دارد.
انعطاف پذير است و به راحتي و مطابق با ارتفاع استاندارد و مناسب با نياز مشتري مي توان آن را روي ديوار نصب كرد.
اين توالت فرنگي ‏احتياج به جا به جا كردن ندارد. مقرون به صرفه و هر فردي مي تواند آن را تهيه كند.

 ما را در اينستاگرام (siporex.ir) دنبال كنيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/1/14 ساعت: ۰۹ توسط:heblex-siporex :

وال هنگ چيست؟

معرفي وال هنگ

در حالت كلي واژه وال هنگ به معني آويزان از ديوار است. اين واژه به لوازمي گفته مي‌شود كه فاقد پايه بوده و به ديوار متصل مي شوند. غالباً اين عبارت در ايران، به توالت هاي فرنگي و روشويي هايي گفته مي‌شود كه به ديوار متصل بوده و فاقد پايه هستند. اين گروه از لوازم، عموما به ديوار متصل شده و سيستم لوله كشي آن ها نيز در داخل ديوار خواهد بود. اين موضوع باعث مي‌شود تا فضاي كمتري را اشغال كرده و در نتيجه قابليت تنظيم ارتفاع و مزيت هاي ديگري هم براي آن فراهم باشد. اين فاكتور به نوبه خود تاثير بسيار چشمگيري در افزايش محبوبيت اين مدل از محصولات و نفوذ بالاتر آن ها در ميان مردم داشته است. البته بايد عنوان كنيم كه وال هنگ گبريت ساختاري متفاوت داشته و گونه هاي مختلفي از آن ها ارائه شده است. براي مثال برخي از آن ها در بخش پاييني داراي پايه بوده و برخي ديگر قابليت تنظيم ارتفاع و آپشن هاي ديگري را هم دارند. اما در حالت كلي هر مدل از توالت فرنگي كه به ديوار متصل شود را وال هنگ گويند.

مزايا و معايب وال هنگ

ساختار منحصر به فرد و البته ويژگي هاي گوناگون باعث شده تا اين گروه از محصولات، نفوذ بسيار زيادي را در بين عامه مردم داشته باشند. با اين حال اغلب افراد اطلاعات دقيقي پيرامون مزايا و معايب وال هنگ ندارند. در حالي كه توازن بين اين دو مولفه همان چيزي است كه بر روي محبوبيت اين محصول تاثير مستقيمي گذاشته است. ما در ادامه چند مورد از مزايا و معايب فلاش تانك را خدمت شما عزيزان بيان كرده ايم تا بهتر دليل نفوذ آن را بدانيد.

وال هنگ گبريت

مزاياي استفاده از وال هنگ

نخستين موضوعي كه جذابيت استفاده از اين محصول را افزايش داده، مزاياي بي نظير آن ها است.

صرفه جويي در فضا با Geberit

استفاده كمتر و صرفه جويي در فضا را مي‌توان به عنوان مهمترين و البته شاخص‌ترين مزيتي دانست كه در وال هنگ ها به چشم مي خورد. در حقيقت فلسفه به وجود آمدن اين محصولات هم چنين امري بوده است. به دليل ساختاري كه دارد، تنها يك فضاي كوچك را اشغال مي كنند. همين عامل باعث شده تا انتخاب بسيار ايده آل تري براي خانه هاي آپارتماني و مكان هايي با متراژ كم باشند. وال هنگ گبريت

  • استحكام بالاي وال هنگ يا فلاش تانك

  • نظافت آسان وال هنگ

  • كاهش صدا وال هنگ

  • كاهش مصرف آب فلاش تانك


معايب استفاده از وال هنگ

  • نصب وال هنگ
  • تعمير وال هنگ


براي خواندن اطلاعات بيشتر به سايت سيپوركس مراجعه نماييد.

پيشنهاد سيپوركس مقاله: فلاش تانك توكار 

منبع: https://siporex.ir


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/11/29 ساعت: ۰۹ توسط:heblex-siporex :